Hey sexy lady

Zit hier achter mijn bureautje met zelfophoudende panties met een kanten boordje. Ja, ja, inderdaad: heeeeeeeeey sexy lady. De reden waarom ik ze aanheb is evenwel een stuk minder sexy: mijn buik is indertussen zo bol dat alle gewone panties eraf rollen wat zorgt voor een pijnlijke ophoping van elastiek die de bloedsomloop afsnijdt en lelijke rode strepen achterlaat. Dus vanaf nu: zelfophoudende kousen. Lekker fris tussen de billen en bespaart me toch wel een minuut of twee werk per toiletbezoek.

hey sexy lady
Ja, beste mensen, zwanger zijn is gewoon NIET SEXY. Het kan me niet schelen hoeveel mannen het tegendeel beweren. Het kan me niet schelen hoe vaak op een dag mijn echtgenoot me vertelt dat ik er nog nooit zo mooi heb uitgezien… het is NIET SEXY. Misschien de eerste maanden nog een beetje, maar sinds een week of twee, drie, sinds we de kaap van de zeven maanden voorbij zijn, helemaal niet meer. Opgezwollen voeten en benen, pijnlijke borsten, te strakke buik die nergens meer in past… de gezwinde gazellenpas verworden tot een pinguïnwaggeltje… Niet sexy, zelfs niet met een kanten boordje.

Getagged , ,

2 thoughts on “Hey sexy lady

  1. Eens sexy, altijd sexy😉
    Ik ga trouwens voor leggings, geen kousen🙂

Geef een reactie

