Mijn humeur vandaag schommelt ergens tussen:

Grumpy-Cat-Tadar-Sauce

En:

angry cat

Verscheidene redenen zijn hiervoor te vinden: slaapgebrek, zwangerschapshormonen, lastige klanten en orpdringerige collega’s,  verbouwingsperikelen en… als klap op de vuurpijl, kers op de taart of slagroom op de cupcake: een deuk van jewelste in de zijkant van mijn auto. Inclusief decoratieve rode en blauwe schrammen, want de paal in de ondergrondse parking was vrolijk blau-grana geverfd. ¡Visca Barça, overal en altijd!

Niet te wijten aan mijn gebrek aan stuurvaardigheid, ik wil het maar even gezegd hebben. De schuld ligt volledig bij die luie Spanjaarden die het vertikken 5 meter te lopen tot aan de betaalautomaat en dus liever de auto met ronkende motor midden in de pad te laten staan, terwijl ze ‘vlug’ even betalen. Uiteraard nét daar waar ik netjes geparkeerd stond.  Op een hoek, op een helling, met verdomd veel rood-blauwe palen.

Ik had natuurlijk kunnen wachten tot de de wagens in kwestie verdwenen waren. Dat kwam pas achteraf in me op, toen het kwaad al was geschied. Want die koppige en ongeduldige aard van mij, die wel mijn gezond verstand wel eens in de weg zitten.  Ik dacht: het lukt me wel:  maar eerst in achteruit heuvel af om dan weer heuvelop een scherpe bocht naar links te nemen zonder links de paal en rechts de foutparkeerder te raken…. Wellicht was ik hier wat te optimistisch.

Morgen beter, zekers?

Morgen beter

Getagged ,

Geef een reactie

